0

Ładowanie ...

Nazwa instruktora

Kris Glabinski

Kategoria

Dział Revenue Management

Recenzje

0 (0 Ocena)

Wymagania kursu

Zarządzanie Przychodami w Branży Gastronomicznej - Course Requirements

Opis kursu

Zarządzanie Przychodami w Branży Gastronomicznej - Course Description

Efekty kursu

Zarządzanie Przychodami w Branży Gastronomicznej - Course Outcomes

Program kursu

1 Moduł 1: Tradycyjne Metody Ustalania Cen w Gastronomii
Podgląd 45 Min

Moduł 1: Tradycyjne metody ustalania cen w gastronomii Lekcje: 1.1 Wprowadzenie do zarządzania przychodami w gastronomii 1.2 Metoda procentowego kosztu produktu 1.3 Metoda kosztu produktu plus marża 1.4 Metoda marży kontrybucyjnej


2 Moduł 1: Tradycyjne Metody Ustalania Cen w Gastronomii QUIZ [Quiz]
Start 14 Min


1 Moduł 2: Argumenty przeciwko ustalaniu cen w gastronomii na podstawie kosztów
Podgląd 10 Min

Moduł 2: Argumenty przeciwko ustalaniu cen w gastronomii na podstawie kosztów Lekcje: 2.1 Ograniczenia ustalania cen na podstawie kosztów 2.2 Wartość vs koszt w gastronomii 2.3 Cena vs optymalizacja przychodów


2 Moduł 2: Argumenty przeciwko ustalaniu cen w gastronomii na podstawie kosztów QUIZ [Quiz]
Start 30 Min


1 Moduł 3: Ceny Różnicowane w Gastronomii
Podgląd 15 Min

Moduł 3: Zróżnicowane ustalanie cen w gastronomii Lekcje:
3.1 Wprowadzenie do zróżnicowanego ustalania cen
 3.2 Strategie ustalania cen w oparciu o czas
 3.3 Segmentacja klientów
 3.4 Ustalanie cen pakietów i zestawów


1 Moduł 4: Czynniki Wpływające na Postrzeganie Wartości w Gastronomii
Podgląd 25 Min

Moduł 4: Czynniki wpływające na postrzeganie wartości Lekcje:
4.1 Konkurencja
 4.2 Poziom obsługi i format dostawy
 4.3 Typy gości
 4.4 Jakość produktu
 4.5 Wielkość porcji
 4.6 Atmosfera
 4.7 Wpływ pory posiłku
 4.8 Efekty lokalizacji
 4.9 Wizerunek marki
 4.10 Strategia miksu sprzedaży


1. test file

Instruktor

Kris Glabinski

0 Ocena
0 Recenzje
5 Studenci
2 Kursy

Kris is a VP Strategy and Product at Aggregate Intelligence, a travel tech company that provides data-driven solutions for the airline and hospitality industry. With over 25 years of experience in the travel sector, Kris has a deep understanding of the market dynamics, customer needs, and competitive landscape. He leads the product and strategy team, overseeing the development and delivery of innovative products that help airlines and hotels optimize their revenue and performance.

Kris is passionate about empowering customers with data and insights that can help them make informed decisions and grow their business. Kris is a thought leader and a frequent speaker at travel industry events and conferences, sharing his expertise and vision on revenue management, distribution, online sales, and new business development. In his free time, he enjoys exploring conspiracy theories.

Opinie studentów

Zarządzanie Przychodami w Branży Gastronomicznej

0

Ocena kursu
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%
0.00%

Nie znaleziono recenzji

Zaloguj się lub Zarejestruj się jako student, aby opublikować recenzję

Recenzje

Kursy, które mogą Ci się spodobać